Advertise on PinupLifestyle

Congratulations, Kiti Kobain!




Sponsored by: Stockings & Romance
Prize: £100 gift certificate

 




Eligible to Enter: Models and Photographers


Prize: £100 gift certificate to Stockings & Romance


Theme: Planes, Trains, & Automobiles

Which is your favorite mode of transportation: plane, train, or automobile?? We want to see them all. Grab your favorite ride, have those wheels polished (or not), and GET CREATIVE!! Keep an open mind and interpret the theme however it best fits YOU.


So what are you waiting for?? Grab your favorite photographer or model, and GET MOVING!


Submissions open May 1st!



Entered in the contest? Click here to add this badge to your websites!

Views: 412

Reply to This

Replies to This Discussion

I just made a submission! :) But I cannot see it yet? Do you look through them all before you put them up?
It's there now! ;)

Great submissions by all already! This is gonna be a GOOD one.

Tifa said:
I just made a submission! :) But I cannot see it yet? Do you look through them all before you put them up?
Yes all submissions are moderated. Great submission, good luck!

Tifa said:
I just made a submission! :) But I cannot see it yet? Do you look through them all before you put them up?
ENTERED! :D I'm excited hehe
Hola me llamo Ruby Cherry y soy de España concretamente de Madrid y tengo una duda respecto a los concursos que proponeis...
No se si puedo presentar mis fotos a cualquier concurso ya que siempre hay un premio para el ganador y no se si lo enviariais a España o si tengo las mismas posibilidades de ganar que cualquier otra participante ya que la mayoria son de America y os pilla mas cerca ^^ .
Solo era eso espero que me respondais lo antes posible y lo entendais aunque este en Español
besos Ruby Cherry
Claro que si le hacemos llegar a España, es un certificado el premio osea que lo usas en su sitio y te mandan internacional. Stockings And Romance estan en el UK.

Ruby Cherry said:
Hola me llamo Ruby Cherry y soy de España concretamente de Madrid y tengo una duda respecto a los concursos que proponeis...
No se si puedo presentar mis fotos a cualquier concurso ya que siempre hay un premio para el ganador y no se si lo enviariais a España o si tengo las mismas posibilidades de ganar que cualquier otra participante ya que la mayoria son de America y os pilla mas cerca ^^ .
Solo era eso espero que me respondais lo antes posible y lo entendais aunque este en Español
besos Ruby Cherry
Edson, you're badass :D

Edson C. {PL Team} said:
Claro que si le hacemos llegar a España, es un certificado el premio osea que lo usas en su sitio y te mandan internacional. Stockings And Romance estan en el UK.

Ruby Cherry said:
Hola me llamo Ruby Cherry y soy de España concretamente de Madrid y tengo una duda respecto a los concursos que proponeis...
No se si puedo presentar mis fotos a cualquier concurso ya que siempre hay un premio para el ganador y no se si lo enviariais a España o si tengo las mismas posibilidades de ganar que cualquier otra participante ya que la mayoria son de America y os pilla mas cerca ^^ .
Solo era eso espero que me respondais lo antes posible y lo entendais aunque este en Español
besos Ruby Cherry
Entered! Fingers crossed from now!

Good luck everyone!

The PL Team said:
Just the name you use here, which would be Roxie Roulette. :)

Roxie Roulette said:
Hey hey, I really want to submit but I have a question too:

This might sound incredibly dumb but when it says 'username', is that my email that i use to log on or my URL address (ie: RoxieRoulette)?
SUBMISSIONS TO THIS CONTEST ARE FLOWING IN SO FAST!
You know you love it! I mean, who hasn't done an auto shoot? or a bike shoot? That's where I got my start, at a car show :D

Edson C. {PL Team} said:
SUBMISSIONS TO THIS CONTEST ARE FLOWING IN SO FAST!
done :0)
Entered my photo! I love old school hot rods! I can't wait to see everyones pictures!

Reply to Discussion

RSS

Home Page
ROLL FOR RANDOM PHOTOS,
LOVE, COMMENT, & SHARE!


Advertise on PinupLifestyle

Latest Members

Follow Us!

Check out our friends:

© 2024   Created by PL Team.   Powered by

Widgets  |  Report an Issue  |  Terms of Service